We are now
53 867
counter in
real-time mode
Failure of plans for foreign trips

Failure of plans for foreign trips

Доброго дня,друзі! Зрив планів на закордонні поїздки в епоху коронавірусу — вже ні для кого не дивина. А от шахрайство з боку туроператорів спускати не можна! До нас надійшло таке звернення:

У нас сталася така ситуація, купили путівку в Дубаї на тиждень, оплатили повністю, нам прислали договір, квитки, ваучери, сказали, що готель забронювали. По прильоту ми не змогли заселитися в готель, т.к. нам сказали, що у нас є тільки бронь, але немає оплати. Зв'язалися тут же з турагентом, вона обіцяла швидко розібратися, простояли на ресепшені годину, нічого не вирішилося, поїхали по інших справах, нам через 2 години написали, що питання вирішене і можна заселятися.Знову приїхали — і теж саме, простояли на ресепшені до 2 ночі з дитиною, поїхали ночувати до знайомих, благо, вони були. Наступного дня — те ж саме. Чек, що підтверджує оплату готелю туроператор не надав, морочили голову, зв'язалася з нами зустрічає, обіцяла допомогти, але після прохання надати чек підтвердження там відключили телефон і зникли.

Ми на третій день зняли інший готель за свої гроші і попросили зробити повернення, а також в якості компенсації оплатити нам готель, в який оселилися. Вже пройшло 10 днів і до сих пір немає жодної конкретної відповіді. Нам морочать голову, нібито повернення є, але у вигляді бонусів, і щоб повернути нам гроші потрібно чекати нових туристів, щоб вони купили тур. Мовляв, на них перекинуто ці бонуси, а з їхніх грошей нам повернуть готівку, а про моральну шкоду говорять, що туроператор не відповів нічого . Підкажіть, як правильно скласти скаргу і куди відправити? Велике спасибі.

Відповідь наших юристів: Складаємо претензію на директора тур оператора

В претензії: ПІБ від кого і кому

Предмет претензії, зазначаємо дати вильоту/заселення, дату покупки туру, дату оплати, пишемо, що вас не заселили і ви були вимушені знімати інший готель і прикладаємо назву Отель, квитанцію з оплати і інформацію, на які дні було сплачено. Потім, коли прописали всю інформацію, пишемо "прошу сплатити кошти за покупку туру у вашій компанії, адже договірні зобов’язання не були виконані". Ставимо дату та підпис

У додатках всі копії по оплаті, квитки, договір між вами і оператором.

Направляємо претензію і телефонуємо до туроператора, там питаєте, чи отримали вони вашу заяву

Робимо все в двох примірниках!

Якщо ж за два дні вам не відповідають і кажуть, що претензію не отримали, звертайтесь до держпродспоживслужби та до поліції

В поліції прописуємо в заяві, що агенством були не виконані зобов’язання та були безпідставно набуті кошти

Якщо будуть ще питання, просимо звертатись до нас

Лого