We are now
53 449
counter in
real-time mode
Інтернет-покупки: як убезпечити себе?

Інтернет-покупки: як убезпечити себе?

Дорогі друзі, ми вже неодноразово говорили і писали про способи, якими ви можете убезпечити себе від інтернет-шахраїв. Але до УЗСП продовжують надходити реальні кейси на тему втрачених при онлайн-замовленнях грошей.

Наприклад, останнє звернення з цього приводу: українка отримала на Новій пошті посилку, в якій не було оплаченого нею товару на сумму 760 грн. Тобто пакет був порожній, залишили лише два пробних пакетики протеїну. Коли жінка звернулась до магазину, то сайт спортивного харчування лише розвiв руками i cказав, що вони відправляли все, пишітьскаргу на перевізника. Жінка її написала, отримала від Нової пошти компенсацію 200 грн. Краще, аніж нічого, але є велика різниця між сплаченими нею 760 грн. та 200!

Ми не можемо на це не відреагувати, адже таких випадків безліч – лише певна частина людей звертається до нашої організації, інші ж обирають просто змиритися з даною несправедливістю. Як же захистити себе при інтернет-покупках?

Не сплачуйте покупку наперед, просіть відправити післяплатою.

Якщо ви все ж вирішили сплачувати повну суму за товар, перед цим ретельно перевірте магазин (реальні відгуки, фото від клієнтів, рейтинг магазину, номер в держреестрі підприємців). Якщо ви сумніваєтесь (або це ваша перша покупка) оформлюйте накладний платіж (якщо магазин відмовляється, просить завдаток або інше, то краще пошукайте інший сайт з аналогічним товаром)

Завжди просіть оцінювати посилку на повну вартість товару. Адже, якщо товар прийде вам пошкоджений, то перевізник буде відшкодовувати оголошену суму вашої посилки.

Перед тим, як сплачувати за посилку, огляньте її, не відходячи від каси. Якщо ви її продивились неретельно і сплатили, а вже вдома побачили пошкодження, перевізник вам не поверне кошти, а магазин не мінятиме товар.

Лого