We are now
54 699
counter in
real-time mode
Вкрали речі з камери схову - як діяти?

Вкрали речі з камери схову - як діяти?

Всі ми чудово знаємо -- заходити до іншого супермаркету із вже придбаним товаром без чеку – ризикова річ, адже на касі може виникнути спірне питання. Чи дійсно даний товар був придбаний в іншому магазині? 
Саме тому, адміністрацією супермаркетів, зазвичай, надаються послуги зберігання речей – всім нам добре відомі шафи із ключем. Однак, у споживачки, яка проживає у місті Харкові, залишились неприємні спогади від такої послуги.
За її словами, вона вирішила скористатись шафою для зберігання речей: залишила там покупки з іншого магазину та рюкзак своєї доньки. 
Обравши та оплативши товар на касі супермаркета, вона повернулась до своєї шафки, та помітила дивну ситуацію. Шафка під її номерком була відкрита а речі, які споживачка залишила на зберігання, зникли. Споживачка, негайно підійшла до охорони магазину та пояснила ситуацію. Охоронець «розвів руками» та вказав жінці на оголошення в якому ішлось, що адміністрація не несе відповідальності за речі покупців.
Громадянка у розпачі звернулась до юридичного відділу УЗСП за допомогою.
Тож, як діяти в даній ситуації? Та хто несе відповідальність за втрачені речі у магазині? Юристи УЗСП дають відповідь.
Перш за все зазначаємо, якщо покупець залишає в камері схову магазину якусь певну річ. Зачиняє та забираєте ключ від даної камери, між ним та магазином автоматично укладається договір Зберігання (ст. 936 Цивільного кодексу України)!
Відповідно до ст. 950 Цивільного кодексу України за втрату або пошкодження речі покупця буде нести відповідальність нестиме Магазин. 
Якщо у Вас виникла схожа ситуація, юридичний відділ УЗСП радить наступний алгоритм дій:

Перше, що необхідно зробити в даній ситуації - включити диктофон або відеокамеру на своєму телефоні і фіксувати все, що відбувається. Далі – викликати охорону та адміністрацію  магазину, якщо викрадена річ є вартісною необхідно залучитись допомогою правоохоронних органів. Далі необхідно пояснити ситуацію, яка у Вас виникла та заявити вимоги щодо повернення вартості речей.

В будь-якому випадку, погоджується адміністрація магазину виплатити Вам вартість речей чи ні, слід направити письмове звернення на адресу керівництва. У звернені вимагайте відшкодувати Вам вартість пропажі. На дану заяву адміністрація установи повинна відповісти не пізніше 15-денного терміну.

Якщо Ви отримали відмову або відповіді не отримано - звертайтеся до суду із позовною заявою. 

До позовної заяви додайте всі можливі докази: чек покупок з даного супермаркету, які Ви робили під час того як були викрадені речі (у чеку вказані дата та час, який буде збігатись із часом викрадення Ваших речей). 
 Звичайно необхідно долучити до заяви: звернення до правоохоронних органів, пояснення або відповідь керівництва на Ваш запит.
 Направляючи позов до суду, не забудьте про документ, що підтверджує вартість викраденого (наприклад, квитанцію або чек про придбання товару вкраденого товару). 
Якщо відшукати чек не вдається, звертайтеся до адміністрації магазину, в якому Ви придбали викрадену річ. 

Зверніть увагу: якщо в процесі розслідування справи злочинця так і не знайдуть, Ви можете вимагати компенсацію викраденого від держави. Але зауважимо, в такому випадку відшкодовуватимуться лише матеріальні збитки: моральна компенсація з держбюджету не передбачена.

Лого