Нас уже
53 449
счетчик в режиме
реального времени
Миссия выполнима - как жители г.. Украинка боролись за счетчик!

Миссия выполнима - как жители г.. Украинка боролись за счетчик!

 

 

Дорогі друзі, наводимо вам ще один кейс щодо успіхів громадян в сфері захисту прав споживача!  До нашого регіонального представника звернулись мешканці будинку № 10 по вулиці Енергетиків міста Українка Обухівського району Київської області. Громадяни зіткнулися з проблемою щодо обліку послуг з теплопостачання.

Справа в тому, що з 2014 року облік та сплата послуг з опалення здійснювалась на підставі даних лічильника обліку теплоенергії, який встановлено в їхньому будинку. Згідно з показниками зазначеного лічильника, витрати теплоносія складають більш 0,04 Гкал на 1 кв.м, в той час в інших будинках цього міста цей показник коливається з 0,02 до 0,0247 Гкал/кв.м. Це означає, що мешканці будинку №10 по вул. Енергетиків протягом двох опалювальних сезонів переплатили майже вдвічі.

Враховуючи наведене та керуючись статтями 15, 19, 20, 21 Закону України «Про звернення громадян» та статтями 3, 4, 5, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», 9 та 16 грудня 2015 року мешканці та регіональний представник УЗСП в усній формі звернулись до заступника голови Української міської ради Луценка В.П. з проханням надати роз'яснення щодо обліку фактично спожитої теплової енергії для опалення будинку №10 по вулиці Енергетиків. Згодом виявилося, що пан Луценко майже рік знав про наявність зазначеної проблеми. Він запропонував громадянам оформляти субсидії. Рахунки за опалення в січні 2016 року надійшли без змін.

Тому люди були змушені звернутись до директора Трипільської ТЕС Публічного Акціонерного Товариства  „Центренерго” Кравця П.П., як до постачальника зазначених послуг, з проханням надати в найкоротші терміни роз”яснення щодо обліку фактично спожитої теплової енергії для опалення будинку №10 по вулиці Енергетиків та розрахунків на оплату цієї послуги (сплата вищевказаної послуги здійснюється споживачами щомісячно на підставі рахунків, отриманих від постачальника послуги).

Через місяць мешканці даного будинку отримали відповідь від директора Трипільської ТЕС Публічного Акціонерного Товариства  „Центренерго” Кравця П.П.. З відповіді видно, що лічильник теплової енергії, встановлений у будинку, обліковує не тільки спожиту теплоенергію на опалення, але і теплоенергію на підігрів води для трьох 63-х квартирних житлових будинків. До листа додавався розрахунок кількості використаної теплоенергії, без посилання на нормативні документи, згідно з якими проводиться такий розрахунок.

Разом з тим, директор повідомив, що було проведено комісійне обстеження рамки вводу в будинок та виявлено ряд проблем, за рішенням яких громадяни звернулись до заступника голови Української міської ради пана Луценка В.П. З відповіді пана Луценка стало зрозуміло, що ніхто із зазначених осіб не зацікавлений у вивченні даного питання та прийнятті ефективного його рішення.

З цим же питанням мешканці звернулись до депутата Української міської ради VII скликання Скиби І.Ю., звернення залишилось взагалі без відповіді. Крім того, люди звернулися до Інспекції з питань захисту прав споживачів у Київській області з проханням захистити наші права споживачів, вжити заходи впливу до директора Трипільської ТЕС ПАТ „Центренерго” Кравця П.П. та заступника Голови Української міської ради Луценка В.П. щодо усунення порушення  прав та негайного вирішення питання щодо обліку теплової енергії на опалення будинку № 10 по вулиці Енергетиків м. Українка Обухівського району Київської області.

Не отримавши відповіді від Інспекції з питань захисту прав споживачів у Київській області, громадяни звернулись  до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, де нарешті розглянули колективне звернення Заступник директора з майнових відносин та соціальних питань Глущенко В.І. повідомив, що восени керівництво Трипільської ТЕС листом попереджало особисто мера м. Українка Козирєва П.Г. про те, що після встановлення лічильника обліку теплоенергії в будинку № 10 по вул. Енергетиків, у мешканців цього будинку виникнуть проблеми. Але відповідного листа надати відмовився, а в подальшому з’ясувалося, що листа такого не існує взагалі.

За результатами остаточного розгляду було отримано листа від Головного управління Держспоживслужби за підписом в.о. начальника Жука А.О., в якому йдеться про те, ще Трипільська ТЕС проводить комплекс робіт щодо перенесення лічильника з обліку теплоносія і зобов’язується закінчити ці роботи до початку опалювального періоду 2016-2017 рр.

Незважаючи на обіцянки, ніякі роботи по заміні лічильника робітниками Трипільської ТЕС не проводилися. Тоді ми прийняли рішення до голови Обухівської районної державної адміністрації  Туренка О.В.  Відповідь чиновників була не на користь мешканців будинку.

Листування тримало ще майже три місяці, чиновники різних рангів відписувались, аж поки регіональний представник не розповіла про проблему депутату УМР іншої дільниці Вінник Максиму. Завдяки його допомозі в день початку опалювального періоду лічильник був встановлений. Слід зазначити, що при цьому не потрібна була ніяка проектна документація.

 

Це була довга і запекла боротьба з бюрократичною «гідрою». Дійсно, захищати свої права буває дуже складно, це може забрати багато часу та нервів. Але результатом стане те, що ви не «подаруєте» свої гроші комунальникам! 

Лого