Нас вже
52 008
лічильник в режимі
реального часу
Електронний квиток запущений - чого чекати українцям?

Електронний квиток запущений - чого чекати українцям?

Вже з 1 жовтня на транспорті принципово зміниться спосіб оплати за проїзд. У столиці та в деяких інших містах остаточно впровадять електронний квиток. Цією пластиковою карткою можна буде розрахуватися в будь-якому громадському транспорті. Кондукторів там більше не буде, з'являться контролери; а розрахунок готівкою з довгим пошуком здачі піде в минуле. У перспективі, впровадження електронного квитка зробить поїздки комфортніше, оплату -- зручніше, а також виведе на світло тіньові транспортні доходи (а їх рівень по Україні - до 40%!). Анонсується, що картку можна буде поповнити в касах, або через інтернет-додаток, а скористатися нею можна, просто піднісши до валідатора. Звучить все це відмінно, адже наблизить Україну до рівня комфорту європейських міст. Однак, наскільки в українських реаліях приживеться дана новація?

Як відомо, електронний квиток вже запущений в тестовому режимі. Однак, раніше з ним виникало багато складнощів. Наприклад, на деяких станціях метро він в принципі не продається, на інших же (наприклад, Арсенальна) виникають збої програмного забезпечення і квиток купити не виходить. Навіть якщо ви придбали квиток і поповнили його -- валідатори не завжди спрацьовують, іноді «першопрохідникам» е-тікета доводилося платити готівкою або пересідати на інший транспорт. Новоспечені «контролери», до речі, до цих пір не мають технічного обладнання для перевірки оплати проїзду. Тому їх або взагалі немає (і деякі пасажири їздять «зайцем»), або вони вірять буквально на слово. Де ж гарантії, що через місяць електронний квиток запрацює адекватно? І українцям, які не здатні розплатитися, не доведеться нервувати і спізнюватися на роботу?

Звичайно, є надія на те, що за відведений період часу все прийде в придатний стан. Однак на такий випадок варто було б залишити «запасні варіанти» -- як, наприклад, карти метро. Багато людей користуються тільки ними, і для них карта метро просто заміниться на е-квиток з такими ж функціями. Чому б не залишити на кожній станції по турнікету для таких пасажирів? Ще, на нашу думку, необхідний моніторинг якості е-послуг і збір відгуків про нього. Зрозуміло, відразу все не зможе заробити ідеально -- однак, завдання новаторів ініціативи наблизити до цієї позначки якість послуг. І далі, нова система може бути складною для частини пенсіонерів -- їм необхідно пояснювати і показувати, як це все працює. Тільки при таких умовах перехід на нову оплату буде безболісним для українців.

З повагою, Експертна рада УЗСП

Далі пропонуємо ознайомитися з матеріалом ЗМІ:

«Так, це працює! Як користуватися єдиним електронним квитком на громадський транспорт в Києві

З лютого в тестовому режимі почав працювати єдиний електронний квиток, за допомогою якого можна розплатитися за проїзд в метро, ​​тролейбусах, автобусах і трамваях Києва.

У громадському транспорті вже встановлено 1,2 тис. Пристроїв для зчитування квитка, по 3-4 в кожному. Для того, щоб розплатитися за поїздку, потрібно буде піднести безконтактну картку до валідатора та дочекатись підтвердження оплати.

Квиток можна купити в касах метрополітену, Академмістечко, Лісова, Арсенальна, Теремки, Видубичі, Сирець і Почайна. Його ціна становить 50 гривень.

Поповнити його можна за допомогою банківської карти в особистому кабінеті киянина my.kyivcity.gov.ua або на сайті Portmone.

Одноразові квитки з QR-кодом можна буде купити в автоматах на зупинках, кіосках і банківських терміналах та в тому ж кабінеті киянина. QR-код потрібно буде піднести до сканера та дочекатись підтвердження оплати.

Пенсіонери підтверджують свій проїзд за допомогою Картки киянина. Таким чином Київпастранс зможе підрахувати точну кількість пільгових проїздів і отримати компенсацію.

У перспективі в транспорті можна буде розплатитися за допомогою банківських карт з PayPass, PayWay, смартфоном з встановленим додатком, студентським і учнівським квитком.

Квиток на одну поїздку в наземному транспорті коштуватиме 8 гривень. Але при поповненні карти на велику суму діють знижки. Так, при покупці 50 поїздок вартість квитка знижується до 6,5 гривень.

У контролерів будуть спеціальні прилади для перевірки транспортної картки пасажира.

У продажу залишаться проїзні на окремі види транспорту і комбіновані https://nv.ua »

Лого