Нас вже
53 754
лічильник в режимі
реального часу
Лист нашого читача: чому у «Київстар» знизилася якість їх роботи?

Лист нашого читача: чому у «Київстар» знизилася якість їх роботи?

Дорогі друзі, нам в Асоціацію прийшов вкрай емоційний лист від харків'янина Віталія. За словами українця, послуги домашнього інтернету від «Київстар» залишають бажати кращого, а його лист в компанію залишився без уваги.

Ситуація така: Через застарілий спосіб проводити інтернет-кабель "Київстар" на горищі, його вже двічі вирізали. До слова, споживач акцентував на тому, що вже давно інші провайдери ( "Воля, Тріолан") не мають проводів на горищах, вони перенесли всі комунікації в під'їзд. На горищі його будинку залишилася тільки проводка "Київстару" і ящик з обладнанням без замка. Може бути, компанії "Київстар" давно вже час модернізувати свою мережу по типу інших провайдерів?

Перший раз дроти вирізали на початку жовтня, і чоловік приблизно тиждень просидів без інтернету (який, до слова, був їм заздалегідь оплачений). У компанії він вимагав перерахунок коштів за ненадану послугу інтернету. Спроби додзвонитися в "Київстар" і домовитися про те, щоб співробітники відновили споживачеві послугу, успіхом не увінчалися. За його словами, «замість зв'язку з оператором я тільки довго слухав дуже тиху музику, коли ж мені вдалося додзвонитися, то оператор озвучив терміни по відновленню в кілька днів, що мене не влаштувало, т. К. Інтернет вже був дуже потрібен».

Чоловікові довелося самому купити кабель (40 метрів), з'єднувачі для кручений пари (М3) і відновити проводку на абсолютно темному горищі. Ще під час прокладки кабелю у нього виникли претензії до працівників, коли вони прокладали кабель без перфоратора через ляду на горище, де кабель може бути легко перебитий кришкою ляди.


Повторно кабель був вирізаний 15 жовтня днем. Інтернет пропав у харковчаніна на очах. На сьогодні він чекає реакції компанії «Київстар», перерахунку та відповіді на свої звернення. Його домашній інтернет прив'язаний до зазначеного в листі номером телефону. Адреса: г. Харьков, ул. 12 Квітня, Віталій Сергійович.


До нас Віталій звернувся з питанням: чи відповідають мережі "Київстар" необхідним вимогам якості? І які можуть бути подальші дії по відновленню справедливості?


Відповідь наших юристів:


Для початку вам потрібно зібратися з сусідами і вирішити питання з горищем (повісити замок) або ж звернутися до тих, хто у вас відповідає за ваш під'їзд (ОСББ / ПОЖ) і встановити замок на горищі.


Також варто звернутися в поліцію з приводу того, що у вас на горище проникають незаконно люди і шкодять вашому майну. Також вам потрібно написати в "Київстар" ще одне офіційний лист, це повинно бути офіційна заява, де буде ваша підпис, дата відправки, ваші контактні дані. У листі потрібно вказати те, що у вас не було надано інтернет протягом місяця, вказати приблизні дати. Також перевірте пошту, актуальна вона для компанії «Кіевтар». Писати краще не просто на "Київстар", а конкретно - в їх юридичний відділ.

"Київстар" несе відповідальність за якість своїх послуг, представники компанії зобов'язані оперативно і ефективно реагувати на претензії споживачів і усувати неполадки. Ми публікуємо цей кейс і задаємо «Київстару» питання від імені організації: яким чином і в які терміни вони зроблять перерахунок за ненадані послуги? Чому обслуговування було недостатньо оперативним? І чи планується модернізація кабелів, перенесення їх в більш захищене місце, щоб уникнути подібних випадків? З нетерпінням чекаємо відповіді від представників компанії.

Лого