Нас вже
52 725
лічильник в режимі
реального часу
Ще один новий міст Кличка, а проблеми – застарілі?

Ще один новий міст Кличка, а проблеми – застарілі?

Днями голова Київської міської держадміністрації Віталій Кличко вкотре нагадав у ЗМІ, що близько 75% столичних мостів потребують негайної реконструкції. Також він додав, що влада планує звести новий міст – перехід у парковій зоні на Оболоні. Згідно з постановою голови КМДА №397 від 4 березня, буде спроектовано та збудовано новий пішохідний мостовий перехід між Оболонською набережною и Оболонським островом. Не встигли кияни та гості міста «оговтатися» від сумнозвісного «скляного мосту Кличка», який вже на другий день після гучного відкриття почав тріскатися, КМДА вже планує новий проект! Цікаво, чому би міській владі не звернути увагу на більш нагальні проблеми – скажімо, реконструкцію існуючих, але старих та давно занедбаних мостів? Можливо, це не настільки цікаво, адже старий міст не можна урочисто відкрити та пропіаритись на ньому?

Здається, пан Кличко вже уявляє себе справжнім «опікуном» київських мостів (або ж він хоче створити такий імідж). Але, незважаючи на гучні заяви про тотальну реконструкцію цих важливих споруд в Києві, мости продовжують буквально «сипатися» камінням на авто городян.

Ще один важливий момент: проектування та будівництво нової споруди фінансують приватні інвестори, а саме -- ООО «СІА». Дана компанія не є надто відомою в колі бізнесу, але саме її представники самі запропонували своє фінансування. До слова, інвестування (особливо – не закордонне, а внутрішньоукраїнське) в нашій країні не надто поширене через недосконалість законодавства та побоювання інвесторів. Тобто, щоб знайти гроші на такий масштабний проект, як будівництво мосту, КМДА  потрібно було би дуже постаратись. Вмовити інвестора вкласти великі гроші, незважаючи на всі ризики -- справа вкрай нелегка! Але тут бачимо ситуацію протилежну – представники компанії самі запропонували профінансувати всі етапи будівництва. Чи не прихована тут чергова схема «відмивання» мільярдів гривень? Чи не почують українці через рік або кілька, що новий міст на Оболоні – якісний, просто «по ньому стріляли», тому він і тріснув? До речі, інвестори, які вкладають свої фінанси, завжди мають на меті власну вигоду – будь то прибуток, земля або інше. Що ж отримає в якості «винагороди» ООО «СІА», можливо, довгострокову оренду острова? 

Зараз складно щось прогнозувати. Але є побоювання, що ні новий міст не зведуть (або знов зроблять це вкрай неякісно), ні старі споруди не будуть полагоджені. А киянам залишаться лише «солодкі» обіцянки чиновників про надійні мости, зручні дороги та гідну інфраструктуру.

З повагою, Експертна рада УЗСП

Далі пропонуємо ознайомитись з матеріалом ЗМІ:Кличко хоче побудувати новий міст в Києві

Мостовий перехід в парковій зоні на Оболоні побудують за рахунок приватників

У Києві хочуть побудувати новий міст на Оболоні. Про це йдеться в розпорядженні голови Київської міської державної адміністрації №397 від 4 березня 2020 року.

У 2020 році планується здійснити проектування, а також будівництво пішохідного мостового переходу між Оболонській набережній і Оболонським островом. Замовником будівництва виступає Оболонська райдержадміністрація. Фінансувати будівництво планують за рахунок приватних інвесторів, а саме таке собі ТОВ "СІА", яке і запропонувало профінансувати цей проект.

Оболонська РДА повинна буде забезпечити отримання дозвіл Департаменту охорони культурної спадщини КМДА на проведення будівельних робіт. У розпорядженні також зазначається, що фінансування робіт з будівництва пішохідного мостового переходу буде здійснюватися за рахунок залучених коштів згідно з протоколом постійно діючої конкурсної комісії по залученню інвесторів до фінансування будівництва від 27 лютого 2020 №128 / 2020.

Нагадаємо, глава КМДА Віталій Кличко постійно нагадує в ЗМІ, що 75% київських мостів "втомилися". Після обвалення Шулявського шляхопроводу в місті активно взялися за ремонт або повну реконструкцію аварійних дорожніх розв'язок. Були відремонтовані шляхопровід на Нивках, Борщагівці, а в 2019 році столична влада взялися за реконструкцію Шулявського мосту.

Лого