Нас вже
54 019
лічильник в режимі
реального часу
Споживач при підтримці нашої організації успішно відстоює свої права

Споживач при підтримці нашої організації успішно відстоює свої права

Дорогі друзі, ділимося з вами ще одним випадком, коли споживач при підтримці нашої організації успішно відстоює свої права.

Нещодавно до нас в УЗПУ з Житомира приїхав споживач для того, щоб отримати підтримку Асоціації. Справа в тому, що у пана Філонова і багатьох його сусідів постійно були проблеми з електроенергією. У них в кооперативі було перенапруження, постійні перебої, згоріло навіть деяке обладнання.

Пан Філонов з дружиною звернулися в НКРЗІ і в нашу організацію. Ми підтримали їх і відправили звернення до офіційних структури і від імені УЗПУ. У підсумку, були винесені позитивні рішення в сторони потерпілих. АТ "Житомиробленерго" провів ряд заходів для поліпшення якості електроенергії, що дозволило привести параметри напруги до нормативних значень, простіше кажучи, проблема була вирішена! Більш того, споживачам після відповідної постанови НКРЕКП були виплачені компенсації за завдані незручності.

Даний кейс яскраво демонструє, що свої права можна і потрібно відстоювати. Можливо, ви отримаєте перемогу не відразу, а через якийсь час, але ж воно того варте, своїми зверненнями, листами та ініціативністю ви покращуєте життя в Україні.

Нагадуємо: з питань захисту своїх прав ви можете звернутися в нашу організацію, де отримаєте підтримку і безкоштовну юридичну консультацію. Ви можете зателефонувати, написати нам на електронну пошту, в Фейсбук або бот телеграм (увага, коли ви пишете в бот, не закривайте свої акаунти, бували випадки, коли система не могла відправити деяким наша відповідь!). Не бійтеся відстоювати свої права!

Лого