Нас вже
51 716
лічильник в режимі
реального часу
Проїзд подорожчав, але умови не покращилися - чому так?

Проїзд подорожчав, але умови не покращилися - чому так?

Торішнє підвищення тарифів на проїзд українці (зокрема - кияни) сприйняли з обуренням. Коли стало очевидно, що цього не уникнути, з'явилася боязка надія, що умови в транспорті хоч трохи поліпшаться. Але зміни відчули хіба що працівники транспортної сфери - їм помітно підвищили зарплати. Наприклад, судячи зі слів радника директора столичної підземки Наталки Макогон, рівень зарплат працівників метро досяг 10-11 тис. Це безсумнівний плюс, хоча складна і специфічна робота в метрополітені вимагає гідної оплати і фахівці все ще, м'яко кажучи, не рвуться працювати туди.

Але якщо всередині транспортної сфери намітилися поліпшення, то пасажири змін не бачать. Вони продовжують їздити все в тих же убитих вагонах, старих маршрутках і дірявих трамваях. Велика частина отриманих коштів йде аж ніяк не на оновлення автопарку і поліпшення сервісу для пасажирів. Очевидно, що ці статті витрат вимагають чималих витрат, але це потрібно робити в першу чергу. Адже транспорт в якомусь сенсі - обличчя міста. Варто згадати акуратні, чисті і комфортні автобуси, трамваї, тролейбуси Європи - чи можна порівнювати їх з українськими? Це мірило і той рівень, до якого потрібно прагнути. Нехай не відразу, повільно і поступово, але Україна зможе наблизитися до цього за умови правильних дій уряду. Головне ж - прибрати корупційну складову в діяльності муніципальних транспортних підприємств!

З повагою, Експертна контроль УЗСП

Далі пропонуємо ознайомитися з матеріалом ЗМІ по цій темі:

«Гроші йдуть на зарплати.

Рік з дорогим проїздом у громадському транспорті: на розвиток засобів все одно не вистачає.

Рік тому в Києві вдвічі подорожчав проїзд в громадському транспорті. Зарплати транспортникам, як й обіцяли, підняли, а ось пасажири поліпшення не відчули.

З 14 липня 2018 року тарифи на разову поїздку в автобусах, тролейбусах і трамваях збільшилися з 4 до 8 грн., А в метро з 5 до 8 грн. Мешканці кажуть, що до цін вже звикли, але за рік транспорт не став ні комфортніше, ні пунктуальним. «На моєму маршруті їздить, як і раніше, пара нових автобусів, але більшість старих. Чи не помітно, щоб кардинально оновлювали рухомий склад », - каже киянка Яна Дудка.

У «Київпастрансі» відзвітували про підвищення зарплат для працівників: в червні 2018 року водії автобусів в середньому отримували 15,6 тис. Грн., А зараз 19,3 тис. Грн. У контролерів-касирів було 7 тис. Грн., А тепер 9,6 тис. А ось про заробітки гендиректора говорити не стали.

Також в КП розповідають, що збільшилася виручка від оплати за проїзд, але цифри привели тільки по проїзним. Так, з липня 2017 по червень 2018 їх було продано на 86,5 млн грн. А за аналогічний період 2018-2019 років на 133,4 млн грн. Плюс - 46 млн. На які потреби направляють кошти, в КП не уточнюють, але питання про брак кадрів відповідають: «У нас працює 8 тис. Чоловік. Процес звільнення і прийому на роботу йде безперервно.

У «Київському метрополітені» зізнаються, що проблеми ще залишилися. «За 2018 році нам вдалося закрити питання« комуналки »і підвищити співробітникам зарплату більш ніж на 30%. Вийшли на середній рівень по Києву в 10-11 тис. Грн., Але цього все одно недостатньо. Вакансії закриваються важко ».

У метро також говорять, що в цьому році по прибутку отримали трохи більше 1 млрд грн. 80% пішло на зарплати, а майже все інше - на оплату електроенергії. «В минулому році платили 400 млн за електроенергію а в цьому вже 550 млн. Економимо, впроваджуємо технології, але все одно підприємство працює на електриці і це велика стаття витрат. На поточні витрати залишається трохи коштів, 50-60 млн. Цього вистачає на підтримку інфраструктури, щоб все працювало. Але не на розвиток », - пояснюють в КП та нагадують, що дотацій і субвенцій підземка не отримує. Але є об'єкти, які фінансуються з бюджету Києва »(« Сегодня »).

Лого