Нас вже
54 421
лічильник в режимі
реального часу
Спрощення процедури зміни оператора під загрозою: кому це вигідно?!

Спрощення процедури зміни оператора під загрозою: кому це вигідно?!

Ні для кого не секрет, що УЗСП вже не перший рік займається проблемами абонентів мобільних операторів, цін на тарифи і т.д. Навесні цього року громадськості стало відомо, що в зв'язку з прийняттям Національним регулятором телекомунікацій відповідного рішення з грудня поточного року буде спрощено процедуру переходу абонентів з одного оператора на іншого з повним збереженням номера. Але, схоже, не всім спрощення процедури зміни оператора за смаком - зараз тільки липень, а рішення, яке вступить в силу з грудня, вже намагаються оскаржити відразу два адвокати в двох різних судових справах.

Так, минулого тижня в Окружному адміністративному суді м.Києва проходило засідання. На ньому один з адвокатів намагався оскаржити законність дій ДРС при узгодженні проекту рішення НКРЗІ про внесення змін до порядку надання послуги з перенесення абонентських номерів. Другим адвокатом позов подано в той же суд, при цьому невідомо - адвокат діє від свого імені або ж представляє чиїсь інтереси. У даній справі адвокат оскаржить вже безпосередньо Рішення регулятора про спрощення процедури перенесення номерів. Тобто йде системна боротьба проти вільного вибору абонентів. Дата розгляду ще не призначена судом.

Існуюча процедура надання послуги перенесення номера досить складна, займає 3-4 дні і не задовольняє попит абонентів. Так, близько 40% споживачів, які бажають скористатися послугою, не можуть перенести номер. Завдяки внесеним змінам з 1.12.21 процедура буде спрощена і скорочена до одного дня. Це дасть свободу вибору для споживачів і підвищить конкуренцію між операторами, мотивуючи їх надавати якісні послуги. Адвокати ж побачили тут порушення своїх прав і навіть привід звернутися до суду.

До слова, послуга перенесення номера - це законне право споживачів, у багатьох країнах вона вже давно і успішно працює. У нашій же країні це впроваджувалося понад 9-ти років - в тому числі, через опір великих гравців ринку мобільних послуг, які не зацікавлені в можливій втраті клієнтів.

На даний момент, боротьба за право абонентів на вільний вибір оператора триває. УЗСП стежить за розвитком подій і " тримає руку на пульсі". Скажіть, а ви задоволені своїм мобільним оператором? Якби була можливість легко і просто змінити оператора, зберігши свій номер, ви б це зробили?

# Київстар #Lifecell #Vodafone # Мін_юст # НКРЗІ # Мінціфрі # мобільні_операторі # праваспожівача

Лого