До переходу сфери обслуговування на українську мову залишається три дні. Факти порушень будуть знімати на відео і відправляти особисто Уповноваженого із захисту державної мови Тарас Кремінь
У себе в Фейсбуці Кремінь опублікував чіткий план дій для громадян в разі відмови в обслуговуванні українською.
Першим пунктом відвідувачам пропонують попросити працівника добровільно перейти на українську мову. При відмові клієнта рекомендують звернутися до керівника закладу або на гарячу лінію. Якщо ці дії не допомагають і працівники відмовляються переходити на українську, відвідувач повинен зафіксувати факт порушення за допомогою аудіо або відео фіксації і оформити скаргу.
Всі скарги повинні бути спрямовані на пошту Уповноваженого або оформлені онлайн не пізніше шести місяців з моменту події.