Нас вже
48 700
лічильник в режимі
реального часу
А «Укрпошта» -- проти!

А «Укрпошта» -- проти!

Державне підприємство «Укрпошта» доволі часто потрапляє в різноманітні скандали та продовжує «збирати урожай» зі скарг своїх клієнтів. То виникає ризик закриття відділень у віддалених районах та підвищення тарифів на доставку пенсій, то в ЗМІ розлітаються масові скарги працівників на мізерні зарплати – оформляють їх на півставки, а працювати доводиться на повну.  Спокійно «Укрпошті» ніяк не живеться!

Нині українці, що мають щастя користуватися послугами «Укрпошти», відзначають ще один резонансний момент. Їм не дозволяють оглянути отримані посилки перед оплатою. Працівники посилаються при цьому на ризик крадіжок або взагалі в категоричному тоні не дають жодних пояснень. Така поведінка є тотальною неповагою до споживача та порушенням його прав. Для прикладу можна згадати «колегу» «Укрпошти» -- «Нову Пошту». Там на запитання «Чи можна оглянути товар у відділенні?» відповідають однозначно «так», адже громадянин має право перевірити товар на наявність механічних пошкоджень, приміряти аксесуар, переконатися в повній справності тощо. То чому ж «Укрпошта» -- проти, як негативна героїня старих казок?

На нашу думку, керівнику АТ «Укрпошта»  Ігорю Смілянському варто кардинально переглянути роботу установи на предмет прогресивних нововведень. Адже найбільший державний оператор працює, м'яко кажучи, неналежним чином, за застарілими методами. А головне – порушує права клієнтів, які продовжують стикатися з абсурдними і незаконними заборонами.

З повагою, Експертна рада УЗСП

Далі пропонуємо Вам ознайомитися з матеріалами ЗМІ

«Пан Смілянський заплутався

«Укрпошта» не дозволяє клієнтам оглядати вміст посилок – спершу вимагає оплату. Це грубе порушення прав споживача.

Клієнти «Укрпошти» скаржаться на таку практику. Працівники підприємств намагаються порозумітися зі споживачами, а керівник Ігор Смілянський  дає пояснення, яке не має під собою законного чи правового підгрунтя.

Отже, в «Укрпошті» пояснюють: якщо відправник – юридична особа, він має  можливість проставити відмітку «огляд дозволено». Тоді отримувач може відкрити пакунок, а потім оплатити.  А що з фізичними особами? Це пояснив керівник АТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.

 

«Ми дійсно поки що не дозволяємо цієї послуги для фіз. осіб через ризик крадіжок, – повідомляє Ігор Смілянський. – Бо коли гроші витрачають приватні компанії – це приватні гроші, а коли державна – то це державні. Нагадаю, що ще зовсім недавно такої послуги не було й для юридичних осіб».

 

«Аргументація керівництва ««Укрпошти» не має під собою жодного законного чи правового підгрунтя, -- наголошує Назар Олексюк, юрист. – Адже всі відносини, що пов'язані із поштовим зв'язком, регулюється Законом України. У статті 13 закону «Про поштовий зв'язок»  йдеться про те, що  поштові послуги єдині, унітарні та стандартні для будь-якої організації, що надає послуги поштового зв'язку.

Пункт 107 «Правил  надання послуг поштового зв'язку» прописує: «Під час видачі поштових відправлень  з оголошеною цінністю, дрібних пакетів, посилок, мішків «М» працівник поштового зв'язку перевіряє їх масу. За бажанням одержувача, відправлення можуть розкриватися в його присутності» . Про можливість заборонити огляд поштового відправлення не згадується.

Відповідно до пункту 127, користувач має право звернутися для захисту своїх прав як споживача до територіального органу спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів, а також до суду» («Експрес»)

 

 

 

Лого